Trening na zdrowie

Ruch to zdrowie i trzeba znaleźć na niego czas. Nawet kosztem przyjemności w stylu oglądanie ulubionej serialu komediowego czy komentowanie zdjęć znajomych. Jednak zdarzają się sytuacje, kiedy aktywność fizyczna może bardziej szkodzić niż pomagać w budowaniu kondycji czy walce z nadmiarem kilogramów. Przede wszystkim mają one miejsce wówczas, gdy osoba ćwicząca przekroczyła już granicę przetrenowania. Jak rozpoznać, że czas na przerwę a przynajmniej zmniejszenie częstotliwości i intensywności treningów? Trzeba zajrzeć w głąb siebie i zastanowić się czy ćwiczenia są jeszcze przyjemnością, czy dają pozytywnego kopa energetycznego? A może to już bardziej obowiązek. Jeżeli trzeba się bardzo zmuszać do treningu, a często wybiera się go kosztem czasu spędzonego z bliskimi to pora na powiedzenie sobie stop. Zły nastrój to pierwsza oznaka, iż przyda się przerwa. Nie trzeba od razu rezygnować z ćwiczeń. Można za to wprowadzić do treningu urozmaicenie o nowe formy aktywności lub ćwiczyć po prostu rzadziej.

Witaj na moim blogu! Serwis prowadzę aby dzielić się z Wami zdobyta przeze mnie wiedzą. Jestem lekarzem w jednym z Katowickich szpitali. Na codzień spotykam się z wieloma chorobami. Wpisy jakie tutaj zamieszczam są autentyczne. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści na stronie. Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)