Nie stracić sił

Problem mają szczególnie perfekcjoniści i osoby bardzo ambitne. Ustalają sobie plan treningu i nie zamierzają od niego odchodzić nawet na chwilę. Niestety często założenia te prowadzą do przetrenowania i wycieńczenia organizmu, a to prosta droga nie tylko do spadku formy, ale także kontuzji. Gdy organizm daje znać, że ma dosyć warto zmienić lub przynajmniej zmodyfikować pierwotne założenia. Przede wszystkim dzień, a w razie potrzeby i kilka dni odpoczynku. W tym czasie warto poćwiczyć jogę lub oddać się innym mniej intensywnym rodzajom aktywności niż dotychczasowe. Poza tym prawidłowa dieta. Pełna białka, witamin i składników odżywczych, sprzyjających regeneracji organizmu. Masaż w wykonaniu fachowca uzupełni starania o powrót do formy i życia bez bólu mięśni. Można także wybrać się na spacer lub odkurzyć rower i wybrać się na przejażdżkę. W ten sposób zapewnia się ciału niezbędną dawkę ruchu, ale to jednocześnie odpoczynek dla przemęczonych partii mięśniowych. Regeneracja sił nie musi oznaczać zalegania na kanapie.

Witaj na moim blogu! Serwis prowadzę aby dzielić się z Wami zdobyta przeze mnie wiedzą. Jestem lekarzem w jednym z Katowickich szpitali. Na codzień spotykam się z wieloma chorobami. Wpisy jakie tutaj zamieszczam są autentyczne. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści na stronie. Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)