Jak się nie przetrenować

Najtrudniej jest zacząć trening. Po jakimś czasie człowiek zaczyna odczuwać jego pozytywne aspekty. Czuje się lepiej, ma więcej sił, nie łapie infekcji, a na pewno ma bardziej pozytywne nastawienie do świata. Po jakimś czasie przychodzi jednak często moment tak zwanego załamania. Ćwiczenia stają się kolejnym zadaniem, do którego realizacji trzeba się zmuszać. Wówczas warto zastanowić się nad urozmaiceniem planu treningowego. Jeżeli natomiast pojawia się rozdrażnienie czy zły nastrój, być może trzeba sobie trochę odpuścić. Nadmiar ćwiczeń nie pomaga, a wręcz wyniszcza organizm. Każdy potrzebuje czasu na regenerację. Uprawianie sportu amatorsko powinno sprawiać przyjemność, a nie pozostawać przykrym obowiązkiem. Zatem nie trzeba ćwiczyć codziennie. Poza tym bardzo ważne jest znalezienie czasu na regenerację. Odpowiednio zbilansowana dieta to podstawa. Witaminy i składniki mineralne są niezbędne do zapewnienia równowagi w organizmie, wyczerpanym po treningu. Poza tym sen, przynajmniej osiem godzin na dobę.

Witaj na moim blogu! Serwis prowadzę aby dzielić się z Wami zdobyta przeze mnie wiedzą. Jestem lekarzem w jednym z Katowickich szpitali. Na codzień spotykam się z wieloma chorobami. Wpisy jakie tutaj zamieszczam są autentyczne. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści na stronie. Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)