Dieta białkowa, czy na prawdę pomaga

Dieta białkowa inaczej zwana proteinowa od wielu lat nie traci na popularności. Dieta ta polega na jedzeniu przede wszystkim białka i nie zmusza do liczenia kalorii, składa się z czterech faz. Pierwszym etapem jest faza ataku, druga jest naprzemienna, trzecia utrwalenia oraz ostatnia definitywnej stabilizacji. Pierwsza faza trwa pięć dni i jest bardzo radykalna, w której je się przede wszystkim chude mięso i nabiał. Czyste białko, które znajduje się miedzy innymi w chudym mięsie czy rybach, przyspiesza proces metabolizmu. Również w tym czasie powinno się jadać chude wędliny, jaja oraz drób bez skórki, czyli wszystkie produkty bardzo białkowe. Do tego można dodawać jedynie przyprawy, musztardę, sól i ocet. Faza ta jest okresem, w którym najszybciej traci się wagę. Etap drugi, czyli naprzemienny urozmaica menu o warzywa surowe i gotowane znowu na pięć dni i powrót do pierwszego etapu znowu na pięć dni aż do chwili uzyskania upragnionej wagi. Aby uniknąć największego zagrożenia, czyli efektu jojo, stosuje się jeden dzień za każdy kilogram zrzuconej wagi i wtedy można dodać chleb pełnoziarnisty (dwie kromki)trochę sera żółtego i makaron, ryż lub ziemniaki do wyboru dwa razy w tygodniu. Ostatni etap stabilizacji to jest raz w tygodniu dieta z etapu ataku i bogate w nabiał śniadania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)