Brzuszek piwny wcale nie jest atrakcyjny!

Jeśli narzekasz na brzuszek, który niezbyt ładnie się prezentuje, czujesz się ociężały i zmęczony – zmierz się w pasie i to jak najszybciej! Jeśli obwód w tym miejscu wynosi 102 centymetry lub więcej – uwaga! Twoje zdrowie może być poważnie zagrożone. Czas zmienić dietę, nawyki żywieniowe i zwiększyć dawkę wysiłku fizycznego. Co jeść, by schudnąć i stać się zdrowszym? Jak zaplanować dzień? Należy pamiętać o regularnych posiłkach – 4-5 dziennie, w równych odstępach czasowych. To pozwoli znacznie pobudzić przemianę materii i ułatwić usuwanie nagromadzonego tłuszczu. Także zaczęcie dnia od śniadania znacząco poprawi metabolizm, tego posiłku nie wolno pomijać! Ważne, by komponować posiłki w odpowiedni sposób: dużo warzyw i owoców, zdrowego białka i unikanie smażenia – to złote zasady. Mięso czy ziemniaki powinny być gotowane lub pieczone tak, by zachować jak największą ilość wartości odżywczych i niską kaloryczność. Także rezygnacja z fast foodów czy słodkich i słonych przekąsek pomoże uzyskać wymarzoną sylwetkę.

Witaj na moim blogu! Serwis prowadzę aby dzielić się z Wami zdobyta przeze mnie wiedzą. Jestem lekarzem w jednym z Katowickich szpitali. Na codzień spotykam się z wieloma chorobami. Wpisy jakie tutaj zamieszczam są autentyczne. Mam nadzieję, że spodobają Ci się treści na stronie. Zapraszam do czytania!

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)